تبلیغات

تبلیغات بهره برداری از هنرهای جذاب بصری، شنیداری، لامسه، بویایی و چشایی در راستای خلق اثری هنری برای برقرای ارتباطی سودمند با مشتریان هدف است. تبلیغات هدفمند و تاثیر گذار تصمیم خرید مشتری را به سود شما تبدیل می کند.

رشد، توسعه و بقای هر کسب و کاری به سوددهی آن کسب و کار بستگی دارد. بارها و بارها از کاسب های خرد و متوسط سوال کردم راضی هستید و جواب شنیدم خداروشکر روزی با خداست.

یکی از دلایل عدم رضایت صاحبان کسب و کارها باور نداشتن به تبلیغات است. آن را بیهوده می دانند و معتقدند که پول دور ریختن است. اما این باور غلط مانع رشد و توسعه کسب و کار می شود. تبلیغات یک سرمایه گذاری بلند مدتی است که به کسب و کار رونق میدهد و باعث رشد و توسعه می شود و نتیجه آن سوددهی بیشتر است.

تبلیغات راهکار خلاق ارتباط سودمند با مشتریان است و به صاحبان کسب و کار اعم از تولید کننده ها، فروشگاه ها و سازمان های خدماتی خصوصی و غیر خصوصی فرصت می دهد تا کسب و کارشان را به افراد مختلف جامعه داخلی و خارجی معرفی کنند. شهرت و محبوبیتشان را در ذهن مشتریان و مصرف کنندگان بالقوه و بالفعل افزایش دهند و برندی قدرتمند و وفادار بسازند. با این هدف که در کمترین زمان بیشترین تاثیر را در ذهن آنان بگذارد و سبب خرید شود.

امیدوارم کسب و کارتون سکه باشه و در حال رشد و توسعه.

امروزه تبلیغات چنان در جهان هستی به هم تنیده شده است که ذهن هر انسانی را در لحظه مدام برای خرید به وجد می آورد. تبلیغات در عصر امروز که عصر دیجیتال، هوش مصنوعی، بلاک چین و … فن آوری و تکنولوژی نام دارد در راس استراتژی فروش هر سازمان بزرگ، متوسط و کوچک است. تبلیغات روزانه ذهن و روان هر انسانی را خودآگاه یا ناخودآگاه هزاران هزار بار بمباران می کند و لحظه به لحظه تکنیک ها و تاکتیک های آن به روز می شود.

تبلیغات باید به سادگی بیان کننده چیستی محصول و اینکه چه کمکی به بهتر شدن زندگی مشتری می کند را نشان دهد. فرض کنید مشتریان، همسران شما هستند و تمام اطلاعات را می خواهند. مشتریان هنگامیکه تحت تاثیر تبلیع، برای خرید تصمیم می گیرند در زمان تنهایی است.  

تبلیغات سرمایه گذاری است و برای سرمایه گذاری با مشاور مشورت کنید تا سرمایه گذاری شما سودمند باشد. شهرام موبد با تیمی متخصص و مجرب همراه شما است تا رشد و توسعه کسب و کار شما به ثبات برسد.


دیدگاه‌ها

7 پاسخ به “تبلیغات”

  1. […] صاحب کسب و کار هستید تبلیغات و بازاریابی مهمترین و اصولی ترین رکن اساسی رشد و توسعه […]

  2. […] تلویزیون پربیننده ترین رسانه تبلیغاتی است. تبلیغات از رسانه تلویزیون به برند اعتبار و اعتماد می دهد. […]

  3. […] سند در رشد، بقا و سوددهی کسب کاراست و نقشه راه مدیریت تبلیغات یک کسب و کار است . بر اساس آن برقراری ارتباط با مخاطب […]

  4. […] این تعریف ساده تبلیغات وظیفه دارد که این پیام را شفاف، ساده، موثر، باورپذیر و […]

  5. […] است. اغلب او را با عنوان  پدر تبلیغات مدرن می شناسند. وی تبلیغات را تجاری کرد و با خلق جملات تاثیر گذار تبلیغاتی مردم را […]

  6. […] و تغییرات به روز شده است. بر کسی پوشیده نیست که تبلیغات در دو دهه گذشته پیچیده تر شده است. با وجود رسانه های […]

  7. […] یکی از عناصر اساسی تبلیغات است. در واقع یکی از مهم ترین عواملی است که تبلیغات را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *