دیوید اگیلوی پدر تبلیغات جهانی و محبوب ترین مدیریت اجرایی تبلیغات

مدیریت اجرایی تبلیغات

اگر هر کدام از ما افراد آگاه تر از خودمان را استخدام کنیم تبدیل به یک تجارت غول آسا می شویم.

پدر جهانی تبلیغات: David Ogilvy

مدیریت اجرایی تبلیغات موظف است که سند استراتژی تبلیغاتی را از صفر تا صد انجام دهد. تبلیغات هنر برقراری ارتباط سودمند با مخاطبین هدف است. مدیر اجرایی تبلیغاتی در انتخاب تیم اجرایی اختیارات کامل دارد و متعهد می شود تا نقشه راه تبلیغاتی را در زمان تعیین شده و بودجه برنامه ریزی شده پیش ببرد.

وظایف مدیر اجرایی تبلیغات:

  • مذاکره با صاحبان رسانه های تبلیغاتی
  • مذاکره با متخصصین اجرایی تبلیغاتی
  • ارتباط مستقیم با نماینده تصمیم گیرنده برند
  • دانش جامع و کامل از تبلیغات و بازاریابی
  • سابقه اجرایی در مدیریت اجرایی تبلیغات

اگر فروش کسب و کار بیمار است، تبلیغات هدفمند راه درمان است.

الآن وقت تبلیغات هستش فقط کافیه یک قلم و کاغذ بردارید و شروع به نوشتن کنید. از آینده و تجربیات گذشته بنویسد. از علایق، انگیزه ها، اهداف، تصمیم ها، از توانایی ها، مهارت ها و افتخارها، رویاها، آرزوها، دوست داشتن ها بنویسد. از ینکه الان کی هستم و کجا هستم و اینکه به کجا می خواهم برسم. شروع تبلیغات همین نوشته ها هستش. هر چه این نوشته ها شفاف تر و دقیق تر باشد، طراحی سند استراتژی تبلیغاتی شفاف تر و موثرتر خواهد بود.

با به اشتراک گذاری پیام های آموزشی و تجربیات به توسعه کسب وکار همدیگر کمک کنیم.

شهرام موبد، مشاور و مدیریت اجرایی تبلیغات، استراتژیست تبلیغات دیجیتال


دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “مدیریت اجرایی تبلیغات”

  1. […] سند استراتژی تبلیغاتی کمپین را طراحی کند و مستقیم با مدیریت اجرایی تبلیغات در ارتباط است. بنابراین شناخت و آگاهی جامع و کامل از […]

  2. […] مدیریت اجرایی این روش از تبلیغات نیازمند فردی است که دانش، تجربه و آگاهی جامع و کاملی از صنعت تبلیغات داشته باشد. یکپارچه سازی، بودجه ریزی، انتخاب رسانه، طراحی کمپین، شناخت مشتری و استراتژی تبلیغاتی از شاخصه های مهم در اجرای تبلیغات ۳۶۰ درجه است. جمع آوری اطلاعات از بازار و نیازهای مشتری در روند اجرایی باعث صرفه جویی در زمان و بودجه می شود. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *